Garantijos 

Mes, teikiame garantinio aptarnavimo paslaugas. Daugeliui mūsų parduotuvėje įsigytų prekių suteikiama garantija 24mėn, kuri galioja su prekės įsigijimą įrodančiais dokumentais ir (arba) garantiniu pasu. Atskirais atvejais, gamintojai gali suteikti ilgesnį arba trumpesnį garantinio aptarnavimo laikotarpį, apie tai nurodydami prekės aprašuose ir (ar) kartu su preke pateikiamuose dokumentuose. Norėdamas ja pasinaudoti, pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu. Komplektuojamųjų detalių kokybės garantijos terminas yra toks pat kaip pagrindinio gaminio ir pradedamas skaičiuoti kartu su pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminu

Tokiu atveju, taikomas gamintojo suteiktas garantinio aptarnavimo laikotarpis ir sąlygos. Įvykus garantiniam atvejui, prekė su įsigijimo dokumentais turi būti pateikta įmonei UAB „Dovelo”

Dviratis originalioje pakuotėje dažniausiai būna su nuimtu priekiniu ratu, neįstatyta sėdyne ir vairu bei nesusuktais pedalais. Dviračio surinkimas nėra sudėtingas procesas ir tam reikia tik keleto skirtingo dydžio raktų / įrankių ir atitinkamų žinių, tačiau rekomenduojama tai atlikti turint įgūdžių arba su kvalifikuotų dviračio meistrų pagalba.

Po pirmų 2–4 savaičių važinėjimo dviračiu arba nuvažiavus apie 100 km yra primygtinai rekomenduojama atlikti dviračio apžiūrą – sureguliuoti pavarų perjungimo ir stabdžių sistemas, suvaržyti ir patikrinti visus mazgus. Turint tam tikrus techninius sugebėjimus, tai galima atlikti pačiam arba už papildomą mokestį šią paslaugą gali atlikti bet kuri specializuota dviračių parduotuvė ar remonto dirbtuvės. Dviratis yra mechaninė transporto priemonė, todėl ši apžiūra yra būtina norint saugiai ir teisingai toliau eksploatuoti įsigytą dviratį bei išvengti galimų gedimų ir susižalojimo ateityje.

Dovelo.lt parduoda dviračius supakuotus. Tik teisingai ir tinkamai supakuotas dviratis gali būti saugiai sandėliuojamas ir transportuojamas.

Gražinimas

Mūsų pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Prekės gali būti grąžinamos parduotuvėje „Dovelo” , arba perdavus per kurjerį ar kitu būdu pristačius prekę adresu Savanoriu pr. 187 Vilnius.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Elektroninę ginčų sprendimo platformą ec.europa.eu/odr/

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1)      Prekės užsakymo numerį;

2)      Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);

3)      Prekės pakuotės nuotrauką;

4)      Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;

b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;

c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 dienų.

Pažeista siunta

  • Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų:
  • apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
  • siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
  • patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
  • jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.